
Ενημερώνουμε τους αγαπητούς μας επιβάτες, ότι τα ξημερώματα της Παρασκευής 11 Απριλίου 2025 και πιο συγκεκριμένα στο διάστημα μεταξύ 2.30πμ-4.30πμ, το e-commerce της εταιρείας δεν θα είναι διαθέσιμο για το κοινό, λόγω αναβάθμισης. Αυτό σημαίνει ότι για εκείνες τις 2 ώρες(2.30πμ-4.30πμ), δεν θα είναι διαθέσιμη η υπηρεσία της αγοράς εισιτηρίων για την υπεραστική Γραμμή Θεσσαλονίκης – Αθηνών. Παρακαλούμε τους επιβάτες να μην προβείτε σε αγορά εισιτηρίων το διάστημα εκείνο.
Με εκτίμηση
ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΕ