ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ενημερώνουμε τους αγαπητούς μας επιβάτες ότι από τη Μεγάλη Δευτέρα (14/04/2025), η Αναχώρηση των λεωφορείων μας από το λιμάνι του Πειραιά θα πραγματοποιείται στις 22.30, αντί για 22.00 που αναχωρούσε μέχρι πρότινος. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τα εισιτήρια που έχουν ήδη κοπεί για τις 22.00, ούτε θα χρειαστεί να προβείτε σε κάποια αλλαγή. Επίσης, σε καμία περίπτωση δεν επηρεάζεται η στάση στον Σταθμό Κηφισού από την οποία θα περνάει το λεωφορείο του Πειραιά και θα αναχωρεί στις 23.00 για Θεσσαλονίκη.