
Σας ενημερώνουμε, ότι από την 1/4/2025, αναστέλλεται η συνεργασία μας με το ΚΤΕΛ ΑΤΤΙΚΗΣ. Αυτό επηρεάζει το δρομολόγιο «ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ» και «ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΑΘΗΝΑ», μόνο ως προς την αφετηρία, που ήταν μέχρι σήμερα το ΠΕΔΙΟΝ ΤΟΥ ΑΡΕΩΣ.
Αναχωρήσεις από Αθήνα για Θεσσαλονίκη, με την εταιρεία μας, θα γίνονται πλέον από τον υπεραστικό σταθμό ΚΗΦΙΣΟΥ ή τον ΠΕΙΡΑΙΑ.
Δεν θα εξυπηρετούμε πλέον το «Πεδίον του Άρεως».
Στην πόλη της Θεσσαλονίκης δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή.