Κανονισμός Δικαιωμάτων Επιβατών

Κανονισμός Δικαιωμάτων Επιβατών

«Κανονισμός Δικαιωμάτων Επιβατών»

Δημοσιεύτηκε στο Φύλλο Εφημερίδας της Κυβερνήσεως (ΦΕΚΤεύχος Β’ 1181 της 19ης Ιουνίου 2015) τίθεται σε ισχύ ο «Κανονισμός Δικαιωμάτων Επιβατών τακτικών και έκτακτων γραμμών με οδικά μέσα δημόσιας μεταφοράς και μέσα σταθερής τροχιάς».

Ειδικότερα με τον Κανονισμό Δικαιωμάτων Επιβατών, που αφορά στα μέσα δημόσιας μεταφοράς( Λεωφορεία, Ηλεκτρικός Σιδηρόδρομος, Μετρό, Τραμ κ.λ.π.) θεσπίζονται:

–         Τα δικαιώματα των επιβατών, και ειδικότερα τα δικαιώματα αυτών σε περιπτώσεις ματαίωσης ή καθυστέρησης ή σε περίπτωση ατυχημάτων που συμβαίνουν κατά τη χρήση των οδικών μέσων δημόσιας μεταφοράς και έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο ή τραυματισμό επιβατών ή την απώλεια ή φθορά των αποσκευών τους.

–         Οι υποχρεώσεις των μεταφορέων, συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας μηχανισμού διεκπεραίωσης καταγγελιών επιβατών, θέσπιση οδηγιών και διαδικασιών κατάρτισης προσωπικού του μεταφορέα που έχει άμεση επαφή με το ταξιδιωτικό κοινό για την ευαισθητοποίηση σε θέματα αναπηρίας, καταβολής αποζημιώσεων σε επιβάτες κ.ά.

–         Οι όροι παροχής των υπηρεσιών των φορέων παροχής συγκοινωνιακού έργου και λοιπού επιβατικού μεταφορικού έργου προς τους επιβάτες.

–         Συγκεκριμένοι κανόνες που οφείλουν οι συγκοινωνιακοί φορείς να τηρούν κατά την εκτέλεση μεταφορών με λεωφορεία και πούλμαν με ιδιαίτερη έμφαση την αποφυγή διακρίσεων (άμεσων και έμμεσων) μεταξύ των επιβατών, παροχή όλων των σχετικών γενικών πληροφοριών για τη διαδρομή και τους όρους μεταφοράς κ.ά..

–         Οι ελάχιστες πληροφορίες αναφορικά με την εκτελούμενη διαδρομή που πρέπει να παρέχονται στους επιβάτες.

Δείτε εδώ το πλήρες κείμενο του Κανονισμού, που ισχύει από 19/6/2015

ΚΛΙΚ ΣΤΟ >> ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ

 

© 2017 ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε. - All rights reserved
Design & Development by Darwin