Tα cookies βοηθούν στη βελτίωση των υπηρεσιών που σας παρέχουμε. Με τη χρήση του site και των υπηρεσιών μας, αποδέχεστε την χρήση τους.

Κράτηση Θέσεων

Κράτηση Θέσεων

Σύμφωνα με το Χάρτη Υποχρεώσεων προς τον Καταναλωτή, ήταν υποχρεωτική η τηλεφωνική κράτηση θέσης από το 2003 μέχρι το 2015, οπότε και καταργήθηκε με την ΥΑ Α27733/2213 (ΦΕΚ Β' 1181/19-6-2015), λόγω της τεχνολογικής εξέλιξης και της εμφάνισης του "εισιτηρίου μέσω web".

Η «Κ.Τ.Ε.Λ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε.» εφαρμόζει την τηλεφωνική κράτηση εισιτηρίου υπεραστικών γραμμών, πρώτη στην Ελλάδα, από το 1990 και παρά το γεγονός ότι δεν είναι πλέον υποχρεωτική, συνεχίζει να δέχεται τηλεφωνικές κρατήσεις, στα περισσότερα δρομολόγια, πλην εξαιρέσεων, που αναφέρονται παρακάτω.

Μπορείτε να κρατήσετε τηλεφωνικά θέση:

Στη Θεσσαλονίκη

  • Μοναστηρίου 28, εντός Ν.Σ.Σ. τηλ.: 2310-500111, 2310-555777
  • Σταθμός Μακεδονία Γιαννιτσών 244 τηλ.: 2310-595421, 2310-595411

Στην Αθήνα

  • Κηφισού 100 τηλ.: 210-5150025, 210-5148856
  • Πεδίο Άρεως τηλ.: 210-8225148

Η κράτηση θέσης είναι δωρεάν.

Σε περίπτωση αναβολής ή ματαίωσης του ταξιδιού σας, πρέπει να ενημερώσετε στον ίδιο αριθμό το προσωπικό της εταιρείας μας, ώστε να διαθέσει τη θέση σε κάποιον άλλο επιβάτη.

Μπορείτε να επιλέξετε τη θέση (παράθυρο, μπροστά, πάνω όροφος σε διόροφα) εφόσον υπάρχει δυνατότητα. Το προσωπικό της εταιρείας μας φροντίζει για την βέλτιστη κατανομή των θέσεων.

Η κράτηση θέσης ισχύει μέχρι μισή ώρα από την αναχώρηση σας. Πρέπει δηλαδή να προσέλθετε στο γκισέ έκδοσης εισιτηρίων, μισή ώρα πριν την αναχώρηση, για να εκδοθεί το εισιτήριό σας.

ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΖΗΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ, (π.χ. λόγω εορτών, τριημέρων, απεργίας άλλων μεταφορικών μέσων), ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΩΝ ΑΣΚΟΠΩΝ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΣΜΕΥΟΥΝ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ, ΧΩΡΙΣ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ, ΠΟΥ ΟΝΤΩΣ ΠΡΟΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΓΚΙΣΕ, ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΟΥΝ.

Η εταιρεία κάνει λελογισμένη χρήση της δυνατότητας να μην κάνει κρατήσεις, πάντα σε όφελος των επιβατών, αξιοποιώντας την πολύχρονη εμπειρία της.

Σας ενημερώνουμε ότι όλες οι εισερχόμενες κλήσεις καταγράφονται από το τηλεφωνικό μας κέντρο, για την αποφυγή κακόβουλων κρατήσεων.

Στις τοπικές γραμμές (προορισμοί μέσα στο νομό Θεσσαλονίκης) δεν μπορεί να γίνει κράτηση θέσης. Εφαρμόζεται ο κανόνας πρώτος έρχεσαι – πρώτος εξυπηρετείσαι.

© 2017 ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε. - All rights reserved
Design & Development by Darwin